AVOCADO Grupa Reklamowa 馃 Skuteczna Agencja Marketingowa 360潞 鈻讹笍 | Marketing premium
18536
page-template,page-template-offer__strategic-marketing,page-template-offer__strategic-marketing-php,page,page-id-18536,page-child,parent-pageid-15659,,qode-theme-ver-- 0.0.1b,qode-theme-r1 theme

Marketing premium

Marketing produkt贸w luksusowych wymaga szczeg贸lnych kompetencji agencji reklamowej. Musi on trafi膰 do po偶膮danej przez wielu marketer贸w, w膮skiej grupy docelowej. Osoby, b臋d膮ce adresatami kampanii, otrzymuj膮 wiele bardzo atrakcyjnych ofert i dopracowanych wizualnie oraz w warstwie tekstowej reklam. Zatem nasza kampania czy nasze materia艂y reklamowe musz膮 si臋 wyr贸偶ni膰 spo艣r贸d tych ju偶 istniej膮cych w obiegu. To trudne, ale nie 鈥 niemo偶liwe.

Jakie warunki musz膮 zosta膰 spe艂nione, 偶eby marketing premium okaza艂 si臋 skuteczny?

Przede wszystkim 鈥 jak zawsze 鈥 potrzebny jest dobry insight. Je偶eli nikt w agencji nie mia艂 do tej pory za偶y艂ego kontaktu z osobami bardzo bogatymi 鈥 trudno b臋dzie o trafne komunikaty marketingowe. Podobnie jak w przypadku innych grup docelowych klienta docelowego trzeba zna膰 i rozumie膰, by m贸c prawid艂owo zdefiniowa膰 jego potrzeby, ustali膰 nurt graficzny 鈥 by do niego dotrze膰.

Strategia komunikacji, obejmuj膮ca luksusowe nieruchomo艣ci skoncentrowana jest kreowaniu presti偶owego wizerunku inwestycji oraz docieraniu do zamo偶nych i wymagaj膮cych klient贸w, kt贸rzy poszukuj膮 wyj膮tkowych miejsc do zamieszkania lub inwestycji. Kluczowym elementem marketingu inwestycji premium jest osadzenie jej w kontek艣cie presti偶u, kreuj膮c tym samym wizj臋 wyj膮tkowego stylu 偶ycia.

Jakie techniki wykorzystuje marketing deweloperski segmentu premium?

W promocji nieruchomo艣ci premium stosuje si臋 zaawansowane i zr贸偶nicowane strategie promocyjne, takie jak:

  • ekskluzywne wydarzenia
  • materia艂y wideo
  • obecno艣膰 w luksusowych czasopismach i magazynach
  • artyku艂y eksperckie i wywiady
  • influencer marketing
  • media spo艂eczno艣ciowe skierowane do odpowiedniej grupy docelowej.

Celem dzia艂a艅 marketingowych, we wsp贸艂pracy z dzia艂em sprzeda偶y, jest zapewnienie klientom wyj膮tkowego do艣wiadczenia i poczucia presti偶u ju偶 na etapie poszukiwania lokalu.

Marketing nieruchomo艣ci premium odgrywa istotn膮 rol臋 w budowaniu marki i generowaniu popytu na luksusowe nieruchomo艣ci. Poprzez odpowiednie prezentowanie mocnych stron oferowanych nieruchomo艣ci, do艣wiadczona agencja przyci膮gnie do dewelopera najbardziej wymagaj膮cych klient贸w, kt贸rzy szukaj膮 luksusu, komfortu i wyj膮tkowej jako艣ci w swoim nowym miejscu zamieszkania lub produkcie inwestycyjnym.

Jakim do艣wiadczeniem w promocji segmentu premium dysponuje Avocado?

Avocado od ponad 15 lat odnosi sukcesy w marketingu deweloperskim w ca艂ej Polsce.
W艣r贸d naszych kreacji s膮 najbardziej luksusowe inwestycje, takie jak Deo Plaza czy Yacht Park, Mila Baltica Robyg i Nexo Allcon, kt贸rych nazwy, logotypy, has艂a, key visuale i materia艂y reklamowe powsta艂y w naszym teamie. Aktualnie pracujemy m. in. z NDI nad inwestycj膮 Merwede, kt贸ra stanowi z najbardziej atrakcyjnych obecnie na rynku ofert.
W sumie w dorobku mamy ponad 20 inwestycji premium.
Przeprowadzili艣my tak偶e kampanie wysokiej klasy produkt贸w budowlanych dla najwi臋kszych polskich producent贸w.