Marketing premium
Marketing produktów luksusowych wymaga szczególnych kompetencji agencji reklamowej. Musi on trafić do pożądanej przez wielu marketerów, wąskiej grupy docelowej. Osoby, będące adresatami kampanii, otrzymują wiele bardzo atrakcyjnych ofert i dopracowanych wizualnie oraz w warstwie tekstowej reklam. Zatem nasza kampania czy nasze materiały reklamowe muszą się wyróżnić spośród tych już istniejących w obiegu. To trudne, ale nie — niemożliwe.
Jakie warunki muszą zostać spełnione, żeby marketing premium okazał się skuteczny?
Przede wszystkim — jak zawsze — potrzebny jest dobry insight. Jeżeli nikt w agencji nie miał do tej pory zażyłego kontaktu z osobami bardzo bogatymi — trudno będzie o trafne komunikaty marketingowe. Podobnie jak w przypadku innych grup docelowych klienta docelowego trzeba znać i rozumieć, by móc prawidłowo zdefiniować jego potrzeby, ustalić nurt graficzny — by do niego dotrzeć.
Strategia komunikacji, obejmująca luksusowe nieruchomości skoncentrowana jest kreowaniu prestiżowego wizerunku inwestycji oraz docieraniu do zamożnych i wymagających klientów, którzy poszukują wyjątkowych miejsc do zamieszkania lub inwestycji. Kluczowym elementem marketingu inwestycji premium jest osadzenie jej w kontekście prestiżu, kreując tym samym wizję wyjątkowego stylu życia.
Jakie techniki wykorzystuje marketing deweloperski segmentu premium?
W promocji nieruchomości premium stosuje się zaawansowane i zróżnicowane strategie promocyjne, takie jak:
- ekskluzywne wydarzenia
- materiały wideo
- obecność w luksusowych czasopismach i magazynach
- artykuły eksperckie i wywiady
- influencer marketing
- media społecznościowe skierowane do odpowiedniej grupy docelowej.
Celem działań marketingowych, we współpracy z działem sprzedaży, jest zapewnienie klientom wyjątkowego doświadczenia i poczucia prestiżu już na etapie poszukiwania lokalu.
Marketing nieruchomości premium odgrywa istotną rolę w budowaniu marki i generowaniu popytu na luksusowe nieruchomości. Poprzez odpowiednie prezentowanie mocnych stron oferowanych nieruchomości, doświadczona agencja przyciągnie do dewelopera najbardziej wymagających klientów, którzy szukają luksusu, komfortu i wyjątkowej jakości w swoim nowym miejscu zamieszkania lub produkcie inwestycyjnym.
Jakim doświadczeniem w promocji segmentu premium dysponuje Avocado?
Avocado od ponad 15 lat odnosi sukcesy w marketingu deweloperskim w całej Polsce.
Wśród naszych kreacji są najbardziej luksusowe inwestycje, takie jak Deo Plaza czy Yacht Park, Mila Baltica Robyg i Nexo Allcon, których nazwy, logotypy, hasła, key visuale i materiały reklamowe powstały w naszym teamie. Aktualnie pracujemy m. in. z NDI nad inwestycją Merwede, która stanowi z najbardziej atrakcyjnych obecnie na rynku ofert.
W sumie w dorobku mamy ponad 20 inwestycji premium.
Przeprowadziliśmy także kampanie wysokiej klasy produktów budowlanych dla największych polskich producentów.
white big horizontal poster on metro station
mockups-design.com