AVOCADO Grupa Reklamowa 🥑 Skuteczna Agencja Marketingowa 360º ▶️ | Marketing premium
18536
page-template,page-template-offer__strategic-marketing,page-template-offer__strategic-marketing-php,page,page-id-18536,page-child,parent-pageid-15659,,qode-theme-ver-- 0.0.1b,qode-theme-r1 theme

Marketing premium

Marketing produktów luksusowych wymaga szczególnych kompetencji agencji reklamowej. Musi on trafić do pożądanej przez wielu marketerów, wąskiej grupy docelowej. Osoby, będące adresatami kampanii, otrzymują wiele bardzo atrakcyjnych ofert i dopracowanych wizualnie oraz w warstwie tekstowej reklam. Zatem nasza kampania czy nasze materiały reklamowe muszą się wyróżnić spośród tych już istniejących w obiegu. To trudne, ale nie — niemożliwe.

Jakie warunki muszą zostać spełnione, żeby marketing premium okazał się skuteczny?

Przede wszystkim — jak zawsze — potrzebny jest dobry insight. Jeżeli nikt w agencji nie miał do tej pory zażyłego kontaktu z osobami bardzo bogatymi — trudno będzie o trafne komunikaty marketingowe. Podobnie jak w przypadku innych grup docelowych klienta docelowego trzeba znać i rozumieć, by móc prawidłowo zdefiniować jego potrzeby, ustalić nurt graficzny — by do niego dotrzeć.

Strategia komunikacji, obejmująca luksusowe nieruchomości skoncentrowana jest kreowaniu prestiżowego wizerunku inwestycji oraz docieraniu do zamożnych i wymagających klientów, którzy poszukują wyjątkowych miejsc do zamieszkania lub inwestycji. Kluczowym elementem marketingu inwestycji premium jest osadzenie jej w kontekście prestiżu, kreując tym samym wizję wyjątkowego stylu życia.

Jakie techniki wykorzystuje marketing deweloperski segmentu premium?

W promocji nieruchomości premium stosuje się zaawansowane i zróżnicowane strategie promocyjne, takie jak:

  • ekskluzywne wydarzenia
  • materiały wideo
  • obecność w luksusowych czasopismach i magazynach
  • artykuły eksperckie i wywiady
  • influencer marketing
  • media społecznościowe skierowane do odpowiedniej grupy docelowej.

Celem działań marketingowych, we współpracy z działem sprzedaży, jest zapewnienie klientom wyjątkowego doświadczenia i poczucia prestiżu już na etapie poszukiwania lokalu.

Marketing nieruchomości premium odgrywa istotną rolę w budowaniu marki i generowaniu popytu na luksusowe nieruchomości. Poprzez odpowiednie prezentowanie mocnych stron oferowanych nieruchomości, doświadczona agencja przyciągnie do dewelopera najbardziej wymagających klientów, którzy szukają luksusu, komfortu i wyjątkowej jakości w swoim nowym miejscu zamieszkania lub produkcie inwestycyjnym.

Jakim doświadczeniem w promocji segmentu premium dysponuje Avocado?

Avocado od ponad 15 lat odnosi sukcesy w marketingu deweloperskim w całej Polsce.
Wśród naszych kreacji są najbardziej luksusowe inwestycje, takie jak Deo Plaza czy Yacht Park, Mila Baltica Robyg i Nexo Allcon, których nazwy, logotypy, hasła, key visuale i materiały reklamowe powstały w naszym teamie. Aktualnie pracujemy m. in. z NDI nad inwestycją Merwede, która stanowi z najbardziej atrakcyjnych obecnie na rynku ofert.
W sumie w dorobku mamy ponad 20 inwestycji premium.
Przeprowadziliśmy także kampanie wysokiej klasy produktów budowlanych dla największych polskich producentów.