Marketing deweloperski
Marketing nieruchomości jest główną specjalizacją Avocado od kilkunastu lat. Masz zatem do dyspozycji nie tylko najwyższe kompetencje, ale także największe doświadczenie w Polsce Północnej — zwłaszcza w Trójmieście. Oparta na wielu sukcesach oferta AVOCADO jest unikalną propozycją skutecznego i profesjonalnego marketingu, popartego rzetelnymi analizami oraz świetnymi wynikami sprzedażowymi.
Działania w obszarze marketingu nieruchomości
- opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych inwestycji deweloperskich
- tworzenie deweloperskich budżetów marketingowych oraz harmonogramów działań
- kreowanie nazw i identyfikacji nowych deweloperów i osiedli
- realizacja wielokanałowych kampanii reklamowych
- intensywne, krótkoterminowe akcje sprzedażowe
- długofalowe wsparcie sprzedaży
- konsekwentne budowanie wizerunku inwestycji i dewelopera
Planujesz wprowadzenie na rynek nowej inwestycji?
Opowiedz nam o niej.
17 lat doświadczenia w branży deweloperskiej
Na rynku deweloperskim od ponad 16 lat wspieramy sprzedaż nieruchomości, których łączna wartość przekroczyła już 6 miliardów złotych. Nasze doświadczenie jest zbudowane na współpracy zarówno z małymi, jak i z największymi deweloperami.
- W 2010 roku wprowadziliśmy z sukcesem markę ROBYG na rynek trójmiejski. Początkowo były to dwie inwestycje, ale już w 2011, na skutek szybkiej sprzedaży, wprowadzono trzecią; w sumie dla spółki Robyg opracowaliśmy strategie, identyfikacje i przeprowadziliśmy kampanie reklamowe dla ponad 10 inwestycji (Trójmiasto: Morenova, Moment, Albatross Towers, Mila Baltica, Park Południe, Zielony Widok, Moment, Lagom, Stacja Nowy Gdańsk, Słoneczna Morena, Lawendowe Wzgórze i inne), wspieraliśmy także działania marketingowe dla inwestycji warszawskich; w roku 2013 spółka zakontraktowała po raz pierwszy najwyższą sprzedaż mieszkań w Polsce, powtarzając ten rekord w kolejnych latach
- W 2020 roku podjęliśmy współpracę z uznanym trójmiejskim deweloperem: Euro Styl (Grupa Dom Development), kreując key visual kampanii wizerunkowej „Tworzymy dobry klimat” oraz identyfikację (logo) i materiały reklamowe (np. folder) dla osiedla Widoki; obecnie opracowujemy kolejną inwestycję
- w 2022 r. zaczęliśmy pracować z NDI Development, zajmując się inwestycjami takimi jak: Mervede, Jagiellońska 13 czy warszawskie Zamienie Park, realizując zarówno kampanie prosprzedażowe, jak i działania wizerunkowe
- także w 2022 r. dostaliśmy pod opiekę inwestycje krakowskiej spółki Westa Investments SA: Cieszyńska 19, Podedworze 9–11 oraz jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Krakowie: Essa Kliny, dla której opracowaliśmy i wdrażamy obszerną strategię marketingową, z uwzględnieniem prognoz zmian zachowań konsumenckich na rynku nieruchomości na przestrzeni najbliższych 8–10 lat
- Od 10 lat współpracujemy blisko z deweloperem Siódme Niebo, dla którego stworzyliśmy i wprowadziliśmy na gdański rynek marki ponad 10 inwestycji deweloperskich, takich jak Słowackiego 78, Burszynova Polana, Jabłoniowa 18, Onnea, Szafranova, Nodo, Primo czy Wilga; spółka ta do 2020 roku zakontraktowała w sumie ponad 1000 lokali
- Wśród naszych projektów znalazły się również m.in.
- DEO na Wyspie Spichrzów
- gdyńskie apartamentowce Yacht Park (mLocum — Grupa BRE, później PHN — Polski Holding Nieruchomości)
- Zielona Aleja i Nexo firmy Allcon
- nieruchomości Semeko
- warszawski apartamentowiec Wilanowska Crescent 5th Avenue (Flora)
- osiedla spółki Dekpol
- Fotoplastykon Grupy Polnord
- inwestycje dewelopera Hanza (np. Platynowa, Trzy Kolory)
- Lokum (np. Rozarium Tuchomskie)
- Passa Park i Passa Forest
- 3City Estate (Jaśminowy Stok, Jasieńskie Domy, Przystań Śródmieście)
- TPS Reapolis (Chylońska 110)
- Port Deco dla rozwijającego działalność dewelopera — generalnego wykonawcy wielu inwestycji w Polsce (np. dla Atal, BMC, Hossa, Torus, Ekolan, Invest Komfort, Pekabex, Budner, Nordcoop) — Grupy Inwestycyjnej oraz Spółki Akcyjnej Granit
- SosnoVia — Develop Red
- oraz szereg innych pomniejszych realizacji deweloperskich.
Na jaką inwestycję chcesz znaleźć klientów?
Porozmawiajmy o tym.
Wprowadzanie inwestycji deweloperskich na rynek nieruchomości
Z przyjemnością tworzymy nowe marki startujących na rynku deweloperów, a każdą inwestycję opracowujemy z najwyższą zawodową starannością, dbając zarówno o wizerunek dewelopera, jak i osiągnięcie spodziewanych wyników sprzedażowych.
Angażujemy się w 100% w marketing nieruchomości niezależnie od tego, czy produktem są domy jednorodzinne, bliźniaki, szeregowce czy budynki wielorodzinne (tzw. mieszkaniówka) bądź wielohektarowe osiedla a także apartamenty inwestycyjne typu condo lub second home, bądź lokale usługowe.
Zwykle pracujemy z inwestycją od momentu przygotowania projektu do pozwolenia na budowę aż po sprzedaż ostatnich lokali.
Przyda Ci się nasze doświadczenie?
Chętnie się nim podzielimy.
Masz pytania odnośnie marketingu nieruchomości?
Odezwij się lub odwiedź nas w biurze w Trójmieście.
:: klikam, żeby zapytać ↩︎
Marketing deweloperski zwiększa zyski ze sprzedaży mieszkań i domów
Jak sprawić, by nieruchomość wyróżniała się na tle wszystkich innych? Dlaczego klienci do niektórych projektów są przekonani jeszcze przed rozpoczęciem budowy, a innych mieszkań i domów nie chcą oglądać? Odpowiedź na te pytania daje marketing nieruchomości.
Gdańsk, Gdynia, Sopot – agencja reklamowa dla deweloperów
Wykorzystaj możliwości marketingu deweloperskiego, by na bazie marketingu inwestycji kreować także wizerunek firmy deweloperskiej. Przydaje się on w sytuacjach kryzysowych, takich jak podwyżka stóp procentowych i spadek zdolności kredytowej klientów na mieszkania i domy (jak w II kwartale 2022 r.). Dlatego, gdy zastanawiasz się, czy warto przeznaczać środki na marketing deweloperski, pomyśl o tym jak o długofalowej inwestycji, zwiększającej stabilność Twojej spółki.
Trudno jest uwierzyć, jak skuteczny potrafi być umiejętnie opracowany marketing deweloperski.
- Wzrost sprzedaży o 600% (TPS Reapolis)?
- Zwiększenie wartości akcji ponad dwukrotnie i zdobycie pozycji największego dewelopera w Polsce pod kątem liczby sprzedanych mieszkań (ROBYG SA)?
- Świetnie prosperująca od pierwszych dni nowa firma deweloperska?
- Sprzedaż „trudnych” nieruchomości, takich jak duże mieszkania bez ogrodu, wielkie i bardzo drogie apartamenty, domy na oddalonych od centrum przedmieściach?
To wszystko udało nam się osiągnąć wraz z naszymi klientami dzięki wdrożeniom strategii komunikacji inwestycji deweloperskich.
Budżet marketingowy inwestycji deweloperskiej
Jeżeli nie wiesz, ile przeznaczyć na marketing deweloperski, pomożemy Ci opracować budżet działań marketingowych w taki sposób, żeby… nie stracić ani złotówki. Dzięki zwiększeniu wartości inwestycji poprzez przemyślaną komunikację marketingową, budżet kampanii reklamowej nie tylko się zwróci, ale przyniesie dodatkowe profity poprzez zwiększenie marżowości inwestycji. Wpływ na postrzeganie inwestycji przez klientów, dzięki dobrej kampanii reklamowej, jest tak duży, że krótko po wprowadzeniu nieruchomości na rynek, cena za metr kwadratowy ulega nieraz podniesieniu nawet o kilkanaście, a w kolejnych miesiącach — kilkadziesiąt procent. W AVOCADO mamy okazję wspierać takie spektakularne sukcesy niemal każdego roku.
Kampania reklamowa dla nieruchomości
Aby ułatwić klientom poznanie Twojej oferty, stworzymy atrakcyjne materiały marketingowe i umieścimy je w miejscach, w których będą najlepiej widoczne. Profesjonalna promocja w wyszukiwarce Google (Google Ads) — w wynikach wyszukiwania oraz sieci reklamowej (GDN, Discovery, responsive ads, remarketing), precyzyjnie stargetowane reklamy na Facebook i Instagram (Meta Ads), płatne formy reklamy na portalach branżowych, reklamy bannerowe w kampaniach zasięgowych, mailingi do wybranych grup potencjalnych klientów, spoty radiowe, billboardy w odpowiednich punktach miasta i przyciągające stoiska na targach a także foldery, ulotki, teczki, wizytówki i inne materiały reklamowe z pewnością wpłyną na dynamikę sprzedaży mieszkań, domów czy lokali inwestycyjnych.
Naturalnie niezbędnym narzędziem każdego dewelopera jest także strona internetowa inwestycji ze szczegółami i danymi kontaktowymi oraz prezentacją dewelopera. Taka strona musi być przemyślana i dopracowana pod kątem UX i SEO oraz dobrze współpracować z kampanią SEM.