AVOCADO Grupa Reklamowa 🥑 Skuteczna Agencja Marketingowa 360º ▶️ | ROBYG
16846
klienci-template-default,single,single-klienci,postid-16846,,qode-theme-ver-- 0.0.1b,qode-theme-r1 theme

ROBYG

OBSZARY WSPÓŁPRACY:

Po opracowaniu dla inwestycji nazwy i logo nadchodzi czas na stworzenie key visual, czyli przewodniego motywu graficznego. Key visual gwarantuje spójność przekazu i komunikatów stosowanych we wszystkich formach reklamowych. Jednym z licznych przykładów jest opracowany przez nas key visual w serii dla inwestycji Moment dewelopera ROBYG – „Moment do pracy”, „zerknij na Moment”, „jeszcze Moment i zamieszkasz”.więcej
Pozwalamy sobie na odrobinę szaleństwa! Ciekawie ubrani szczudlarze, rozdający ulotki podczas kampanii promocyjnej, warsztaty z drążenia dyni na jesiennych Dniach Otwartych, specjalnie zaprojektowana trybuna podkreślająca wartość nagrody głównej w konkursie czy wobblery w szatniach salonów fitness, reklamujące zewnętrzną strefę sportu dla jednej z inwestycji ROBYG - to tylko kilka przykładów. Ale oprócz zabawy te wszystkie działania mają osiągnąć zamierzony cel – czyli pozyskać leady i budować pozytywny wizerunek marki ROBYG.więcej
Spójny, zrozumiały i atrakcyjny dla grupy docelowej wizerunek inwestycji to baza do dalszych działań marketingowych. Zarówno nazwa, jak i logotyp osiedla, muszą być przemyślane, ponieważ wywołują pierwszą reakcję klienta, często decydując o jego nastawieniu do produktu. Stworzyliśmy dla marki ROBYG kilkadziesiąt nazw dla nowo powstających inwestycji wraz z projektami logotypów. Podczas projektowania znaku lub opracowywania nazwy, uwzględniamy grupę docelową i jej oczekiwania. Zależy nam by nazwa z logotypem była spójna, zrozumiała i atrakcyjna dla targetu. Ważne też by stanowiła dobrą bazę do przyszłych komunikatów, jak np. inwestycja Moment – „Moment do pracy”, „zerknij na Moment”, „jeszcze Moment i zamieszkasz”.więcej
Do launchingu nowej inwestycji ROBYG podchodzimy holistycznie, dzięki czemu zaplanowane działania płynnie się przenikają i uzupełniają. Wychodzimy od sprawy najważniejszej – czyli od ustalenia celów działań i określenia grupy docelowej. Następnie budujemy konceptualne komunikaty oraz wskazujemy najskuteczniejsze narzędzia dystrybucji reklamy. Taki dokument systematyzuje proces komunikacji marki z klientem i ułatwia działania w przyszłości. Na swoim koncie mamy kilkanaście opracowanych dokumentów strategii komunikacyjno-marketingowych dla grupy ROBYG.więcej
Dbamy o to, by każda z inwestycji ROBYG miała spójną komunikację, dlatego projektujemy reklamy outdoorowe zgodnie z aktualną kreacją czy stylistyką. Stawiamy na jasny i wyraźny przekaz, który zostanie zrozumiany podczas 3 sekund – tyle czasu poświęca przejeżdżający reklamie na nośniku. Przed projektowaniem wykonujemy geowizję, aby mieć pewność, że najważniejsze elementy billboardu nie zostały ukryte przez drzewo czy inne elementy.więcej
Dbamy o to, by każda z inwestycji ROBYG miała spójną identyfikację i komunikację. Dlatego wszelkie materiały drukowane – jak foldery, broszury, ulotki czy zaproszenia – przygotowywane są zgodnie z key visualem wydarzenia bądź reklamowanej nieruchomości. Graficy pracują nad projektem, który estetycznie trafi do grupy docelowej, a zręcznie posługujący się językiem copywriterzy - nad unikatową treścią, która rzetelnie i ciekawie opisze produkt. Lubimy bawić się formą – projektujemy na różnych formatach, drukujemy na rozmaitych papierach, korzystamy z uszlachetnień jak z folii dającej efekt welwetu, lakieru UV, folii mat, hot stampingu czy inne. Chcemy by materiał, który wyjdzie spod naszych skrzydeł, zwracał uwagę:-)więcej
Przy marketingu zintegrowanym reklamy banerowe odgrywają ważną rolę, uzupełniając pozostałe działania. W kampaniach ROBYG wykorzystujemy różnego rodzaju targetowanie – w zależności od celu, który ustalimy w strategii. Ruch pochodzący z kampanii displayowych mierzymy bardzo dokładnie za pomocą specjalnie stworzonych linków docelowych oraz Google Analytics – co daje nam możliwość optymalizacji działań w kolejnych miesiącach. W zależności od oczekiwanego rezultatu – inwestujemy w rozliczenia CPC, CPM lub w emisję stałą. Coraz większy nacisk kładziemy też na urządzenia mobilne, których liczba użytkowników z roku na rok wzrasta. Przygotowywany media plan (harmonogram działań) systematyzuje emisję kampanii banerowych.więcej
Wspieramy markę ROBYG w jego działaniach eventowych. Regularnie udzielamy się podczas realizacji targów mieszkaniowych czy Dni Otwartych inwestycji. Współpracujemy z najlepszymi w Trójmieście (i rzetelnie sprawdzonymi) restauracjami, oferującymi catering imprezowy, a także z wypożyczalniami sprzętów eventowych (namiotów, stołów, krzeseł, podestów) i muzycznych, animatorami czy innymi. Staramy się by organizowane wydarzenia były dobrze zapamiętane przez uczestników. Dlatego też proponujemy ciekawe, niespotykane rozwiązania jak np. organizacja wielkiego meczu „Mieszkańcy vs. Sprzedawcy” podczas oficjalnego otwarcia boiska wielofunkcyjnego na jednym z osiedli ROBYG.więcej
Dla klienta ROBYG zaprojektowaliśmy i zaprogramowaliśmy serwis internetowy z pełną ofertą mieszkań oraz z wyszukiwarką. Strona posiadała swoją mobilną wersję. Cyklicznie projektujemy landing page dedykowane pojedynczym akcjom reklamowych, mającym na celu pozyskanie leadów. Zwracamy uwagę na to, by przygotowywana przez nas strona docelowa była estetyczna i osiągała zamierzony cel. Ponadto dbamy by była dobrze postrzegana przez Google, wyświetlała się na urządzeniach mobilnych i była intuicyjna dla użytkownika. Korzystamy także z gotowych paneli CMS typu WordPress.więcej
Kampania linków sponsorowanych Google Ads (dawniej Adwords) to wysoce skuteczna, dokładnie mierzalna i niewątpliwie najtańsza forma promocji. W ramach współpracy z deweloperem ROBYG od wielu lat prowadzimy działania uwzględniające założone cele marketingowe, target, wybrane słowa kluczowe, zasięg geograficzny oraz inne (w zależności od czynników zmiennych - sytuacji na rynku oraz od oferty dewelopera). W wyniku ciągłej optymalizacji kampanii i wdrażania najnowszych narzędzi, jakie oferuje Google Ads, osiągamy wysoką realizację celów, a co za tym idzie – zostawionych poprzez formularz kontaktowy - lądów.więcej
Prowadzenie działań w social mediach to nieodłączny element spójnej strategii komunikacyjnej firmy ROBYG. Fanpage to najlepsze źródło informacji o grupie docelowej, to również platforma komunikacyjna między deweloperem, a klientem. W ramach działań zajmujemy się nie tylko prowadzeniem profili zgodnie z założoną strategią, ale też i interakcją z użytkownikiem, dbając o wizerunek osiedli i samego dewelopera. Prowadzimy również płatne kampanie reklamowe, wykorzystując najbardziej skuteczne formy dostępne na Facebooku czy Instagramie.więcej
E-mail marketing (mailing, newsletter) daje możliwość bezpośredniego dotarcia do potencjalnego klienta z ofertą dewelopera, prezentując ostatnie promocje lub najnowszą inwestycję. Specjalnie dobrane bazy (targetowane behawioralnie) lub w przypadku działań zasięgowych – portale informacyjne – odznaczają się wysoką konwersją. Ruch pochodzący z kampanii e-mail marketingowych jest dokładnie mierzony za pomocą Google Analytics, a przygotowywany media plan (harmonogram działań) systematyzuje wysyłkę.więcej

Grupa Robyg jest niekwestionowanym liderem wśród polskich deweloperów giełdowych. W 2009 roku mieliśmy przyjemność opracować pierwsze strategie marketingowe i wprowadzić z sukcesem markę Robyg na rynek trójmiejski, od początku budując jej wizerunek i pracując nad lokalną rozpoznawalnością warszawskiej marki. Początkowo umowa obejmowała dwie inwestycje, ale już w 2010 roku, na skutek szybkiej sprzedaży, wprowadzono trzecią; w roku 2013 spółka zakontraktowała po raz pierwszy najwyższą sprzedaż mieszkań w Polsce, a w 2018 r. — 2 520 lokali. 10 lat współpracy z Grupą Deweloperską Robyg SA w obszarze brandingu inwestycji, strategii komunikacji, opracowywania i realizacji media planów, wielokanałowych kampanii reklamowych oraz analiz efektów, pozwoliło nam zdobyć unikatowe doświadczenie w marketingu deweloperskim.