AVOCADO Grupa Reklamowa 馃Skuteczna Agencja Marketingowo-Reklamowa 鈻讹笍 | Wizerunek marki
15661
page-template,page-template-offer__your-brand-image,page-template-offer__your-brand-image-php,page,page-id-15661,page-parent,page-child,parent-pageid-15536,,qode-theme-ver-- 0.0.1b,qode-theme-r1 theme

O dzia艂aniach wizerunkowych wiele firm my艣li dopiero w贸wczas, gdy z mark膮 dzieje si臋 co艣 niedobrego. Wskutek niefortunnego zdarzenia lub agresywnych dzia艂a艅 konkurencji marka traci w oczach potencjalnych klient贸w i spada zainteresowanie ofert膮 firmy. Wtedy dobitnie okazuje si臋, jak wa偶ny jest wizerunek zarz膮dzanej przez nas marki. W takim momencie w艂膮cza si臋 zarz膮dzanie kryzysowe, 偶eby ratowa膰 przedsi臋biorstwo, a to bywa kosztowne i ryzykowne.
Czy warto biernie czeka膰 na kryzys?

Wizerunek to nieod艂膮czny atrybut marki; jest to suma skojarze艅 i przekona艅, kt贸re s膮 z ni膮 powi膮zane, inaczej m贸wi膮c: spos贸b postrzegania marki przez jej odbiorc贸w. Oznacza to, 偶e niezale偶nie od tego, czy zajmujemy si臋 aktywnie wizerunkiem naszej marki, czy te偶 pozwalamy si臋 mu samoistnie kreowa膰 鈥 wizerunek tak czy owak marce towarzyszy. Od Ciebie zale偶y, czy decydujesz si臋 go kontrolowa膰, czy nie.

Wyobra偶enie marki ma realne prze艂o偶enie na jej warto艣膰, poniewa偶 wp艂ywa bezpo艣rednio na decyzj臋 odbiorcy. Klient nie jest w stanie rozwa偶y膰 wszystkich detali, sk艂adaj膮cych si臋 na warto艣膰 produktu. Jest zmuszony do stosowania heurystyk, gdy偶 w przeciwnym razie ka偶da decyzja zajmowa艂aby mu mn贸stwo czasu i wymaga艂a bardzo du偶ego zaanga偶owania. Na kszta艂t heurystyk (inaczej: uproszcze艅 my艣lowych) silny wp艂yw maj膮 emocje oraz p艂ytkie przetwarzanie, a tych z kolei z powodzeniem u偶ywa… reklama. To dlatego wizerunek jest tak istotny 鈥 bardzo cz臋sto wa偶niejszy od faktycznych cech produktu, us艂ugi czy przedsi臋biorstwa.

Decyduj 艣wiadomie, w jakim kierunku b臋dziesz rozwija艂 wizerunek swojej marki.