Wsp贸艂pracuj膮c z PASSA, opracowali艣my r贸wnie偶 karty lokali zgodne z ustalon膮 przez nas wcze艣niej identyfikacj膮 wizualn膮 inwestycji. Karta lokalu jest ostatnim elementem w kolejno艣ci wyszukiwania, jednak bardzo wa偶nym, bo to w艂a艣nie do niej ostatecznie d膮偶膮 klienci podczas procesu szukania swojego wymarzonego mieszkania lub domu. Karta lokalu zawiera informacje takie jak rzut techniczny obrazuj膮cy uk艂ad i liczb臋 pokoi, metra偶 poszczeg贸lnych pomieszcze艅 a tak偶e adres nieruchomo艣ci i strza艂k臋 p贸艂nocy, kt贸ra pokazuje po艂o偶enie wzgl臋dem kierunk贸w geograficznych. Karta lokalu, to narz臋dzie, kt贸re sprzedaje, dlatego te偶 umieszczony jest na niej adres biura sprzeda偶y.wi臋cej 艢wiadomy dob贸r nazwy, wynikaj膮cy z analizy insight鈥檜 grup docelowych oraz przewidywanego jej odbioru, u艂atwia prawid艂owe spozycjonowanie marki w przestrzeni rynkowej.
Zaproponowali艣my nazw臋 inwestycji, kt贸ra jest dwucz艂onowa i sk艂ada si臋 wyraz贸w:
PASSA - od dw贸ch pierwszych liter nazwisk w艂a艣cicieli firmy, oraz
PARK, nawi膮zuj膮cej do zielonego otoczenia. Nazwa budzi
pozytywne emocje, jest kojarzona z synonimem "dobra passa". To pierwsza inwestycja tego dewelopera, dlatego celowo zastosowali艣my jego nazw臋 (PASSA) w namingu, aby budowa膰 wizerunek oraz 艣wiadomo艣膰 marki.
wi臋cejStrona internetowa to
wst臋p do dalszej komunikacji z klientem. Stanowi punkt zaczepienia do wykonania telefonu czy wype艂nienia formularza kontaktowego w celu otrzymania bardziej szczeg贸艂owych informacji.
Strona internetowa Passa Park jest wa偶nym elementem realizowania strategii komunikacji. Stworzyli艣my j膮 na podstawie opracowanego przez nas graficznego motywu przewodniego inwestycji. Znajduj膮 si臋 tu
m.in.: g艂贸wne informacje o mieszkaniach, wizualizacje budynk贸w wraz z kartami lokali, galeria, a tak偶e numer telefonu i formularz kontaktowy.
wi臋cejOpracowywanie
strategii komunikacji zaczynamy od postawienia sobie w艂a艣ciwych
cel贸w oraz
okre艣lenia grupy docelowej, do kt贸rej chcemy kierowa膰 nasze komunikaty.
Podczas tworzenia strategii komunikacji dla Passa Park, kieruj膮c si臋 insight'em konsumenckim, zestawili艣my ze sob膮 obawy klient贸w z propozycjami rozwi膮za艅 oraz odpowiedzieli艣my na ich potencjalne pytania. Po przeprowadzeniu analizy
SWOT okre艣lili艣my
warto艣ci wyr贸偶niaj膮ce inwestycji, kt贸re by艂y podstaw膮 do tworzenia dalszych komunikat贸w i opracowania key visual'a.
wi臋cejFolder wizerunkowy oparty na interesuj膮cej koncepcji sprawia, 偶e inwestycja w oczach klienta staje si臋 atrakcyjniejsza. Dla
Passa Park, kieruj膮c si臋 opracowan膮 przez nas strategi膮 komunikacji, stworzyli艣my 12-stronicowy folder w formacie 30 x 30 cm. Subtelna, spokojna kolorystyka jest odwzorowaniem charakteru mieszka艅, a
uszlachetnienie UV na ok艂adce oraz wewn臋trznych elementach odzwierciedlaj膮 wysoki standard lokali. Wszystko z dba艂o艣ci膮 o najmniejszy detal.
wi臋cej