Naming & Branding dla klienta PASSA | 馃AVOCADO
17290
projekty-template-default,single,single-projekty,postid-17290,,qode-theme-ver-- 0.0.1b,qode-theme-r1 theme

Naming & Branding

艢wiadomy dob贸r nazwy, wynikaj膮cy z analizy insight鈥檜 grup docelowych oraz przewidywanego jej odbioru, u艂atwia prawid艂owe spozycjonowanie marki w przestrzeni rynkowej.

Zaproponowali艣my nazw臋 inwestycji, kt贸ra jest dwucz艂onowa i sk艂ada si臋 wyraz贸w: PASSA – od dw贸ch pierwszych liter nazwisk w艂a艣cicieli firmy, oraz PARK, nawi膮zuj膮cej do zielonego otoczenia. Nazwa budzi pozytywne emocje, jest kojarzona z synonimem „dobra passa”. To pierwsza inwestycja tego dewelopera, dlatego celowo zastosowali艣my jego nazw臋 (PASSA) w namingu, aby budowa膰 wizerunek oraz 艣wiadomo艣膰 marki.