Activa Deweloper
OBSZARY WSPÓŁPRACY:
Identyfikacja wizualna osiedla Nowa Cegielnia
OUTDOOR
Rebranding inwestycji Stella
Branding inwestycji Lunar
Punktem wyjścia do prac koncepcyjnych nad systemem wizualnym było opracowanie nazwy osiedla. "Nowa Cegielnia" nawiązuje do historii dzielnicy Kokoszki w Gdańsku, w której powstaje – mieściła się tu niegdyś cegielnia, która odegrała ważną rolę w odbudowie miasta i w powstaniu wielu nowych inwestycji.
W skład opracowanej przez nas identyfikacji wizualnej osiedla wchodzą: logo, kolorystyka, typografia oraz księga znaku będąca uproszczonym kompendium wiedzy na temat systemu wizualnego Nowa Cegielnia.
Prosta lecz wysmakowana ramka logo zaklęta jest w złotych proporcjach 25:12, a więc matematycznego modułu 1 cegły standardowej. W naturalny sposób oddaje materiał, jaki towarzyszy zabudowie i budzi pozytywne skojarzenia. Uzyskana na tej drodze spójność wizualna daje efekt łatwej identyfikacji logo z inwestycją.więcej
Inwestycja Stella wymagała dopracowania logotypu i opracowania nowego folderu inwestycji, a także projektów reklamy zewnętrznej.więcej
Activa Deweloper zwrócił się do nas z prośbą wykonania rebrandingu inwestycji Stella i stworzeniem logotypu dla nowej inwestycji Lunar. Kompleksowe key visual’e dla powyższych inwestycji spotkały się z pozytywną opinią Klienta, co zaowocowało zleceniem kolejnych zadań. Dostosowaliśmy kreacje do kampanii outdoorowej oraz zaprojektowaliśmy katalogi ofertowe. Kolejnym etapem współpracy było doradztwo w zakresie bieżących działań marketingowych prowadzonych na rzecz obu inwestycji.
Skontaktuj się z nami