AVOCADO Grupa Reklamowa 🥑Skuteczna Agencja Marketingowo-Reklamowa ▶️ | Identyfikacja wizualna osiedla Nowa Cegielnia
17633
projekty-template-default,single,single-projekty,postid-17633,,qode-theme-ver-- 0.0.1b,qode-theme-r1 theme

Identyfikacja wizualna osiedla Nowa Cegielnia

Punktem wyjścia do prac koncepcyjnych nad systemem wizualnym było opracowanie nazwy osiedla. „Nowa Cegielnia” nawiązuje do historii dzielnicy Kokoszki w Gdańsku, w której powstaje – mieściła się tu niegdyś cegielnia, która odegrała ważną rolę w odbudowie miasta i w powstaniu wielu nowych inwestycji.

W skład opracowanej przez nas identyfikacji wizualnej osiedla wchodzą: logo, kolorystyka, typografia oraz księga znaku będąca uproszczonym kompendium wiedzy na temat systemu wizualnego Nowa Cegielnia.

Prosta lecz wysmakowana ramka logo zaklęta jest w złotych proporcjach 25:12, a więc matematycznego modułu 1 cegły standardowej. W naturalny sposób oddaje materiał, jaki towarzyszy zabudowie i budzi pozytywne skojarzenia. Uzyskana na tej drodze spójność wizualna daje efekt łatwej identyfikacji logo z inwestycją.