Identyfikacja marki
Własne torby papierowe z pięknym logo, wnętrza sklepów, gadżety reklamowe, foldery i spójna z tym wszystkim strona w internecie – taka firma z miejsca wzbudza zaufanie i wydaje się bardziej profesjonalna, niż inne.
Zaskakująco dużo polskich firm wciąż funkcjonuje bez identyfikacji wizualnej. W Trójmieście można znaleźć firmy bez loga i własnych materiałów reklamowych. Wiele z nich działa tak od lat. Taki system faktycznie mógł sprawdzać się kiedyś. Dziś rynek produktów i usług jest nasycony. Klienci mogą dokonać wyboru, nie wychodząc z domu, a usługę zamówić nie tylko na rynku lokalnym, ale też w innych miastach i państwach.
Dlaczego klienci wybierają jeden telefon spośród dziesiątków innych? Co decyduje o tym, że do kawiarni ustawia się kolejka? W dużej mierze chodzi właśnie o przyciągającą uwagę, spójną i skuteczną identyfikację wizualną marki.
Gdynia – tu o identyfikację marki dba Avocado
Jeśli chodzi o branding, to przypadkowe ruchy mogą tylko zaszkodzić. Najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie całego procesu doświadczonej agencji, która ma już na koncie skuteczne realizacje.
Dodatkowo można zaplanować wówczas visual merchandising – spójny wygląd sklepów czy stanowisk czy opakowań. Ta dziedzina wiedzy od jakiegoś czasu dynamicznie się rozwija. Wiemy coraz więcej o tym, jakie ułożenie towarów, ustawienie mebli, a nawet dźwięki i zapachy w sklepie zachęcają do zakupu. Warto wykorzystać tą wiedzę, bo z pewnością już robi to konkurencja.
Skontaktuj się z nami