Strategia komunikacji dla klienta Fortum | 馃AVOCADO
17435
projekty-template-default,single,single-projekty,postid-17435,,qode-theme-ver-- 0.0.1b,qode-theme-r1 theme

Strategia komunikacji

Idea wprowadzenia do oferty firmy produktu z zakresu automatyki domowej wynika艂a z filozofii marki Fortum, kt贸ra k艂adzie nacisk na zr贸wnowa偶ony rozw贸j technologii i wprowadzanie jej do 偶ycia codziennego u偶ytkownik贸w ko艅cowych. SmartLiving jest zgodny z warto艣ciami jakimi kieruje si臋 Fortum w swojej dzia艂alno艣ci: ochronie 艣rodowiska, generowaniu oszcz臋dno艣ci

Strategia mia艂a za zadanie okre艣li膰 grupy docelowe oraz przedstawi膰 zakres dzia艂a艅 marketingowych dla ka偶dej z nich. Okre艣lili艣my w niej g艂贸wne cele, warto艣ci wyr贸偶niaj膮ce, oraz mocne i s艂abe strony produktu. Opisali艣my za艂o偶enia identyfikacji wizualnej, dedykowanych projektowi gad偶et贸w oraz materia艂贸w informacyjnych. Wskazali艣my r贸wnie偶 po偶膮dane komunikaty oraz formy ich przedstawiania w d艂u偶szej perspektywie czasowej.