Konkursy
Istotną rolę w kampanii „Najpierw bezpieczeństwo. Teraz Trójmiasto” odegrały konkursy zorganizowane w social mediach. Pierwszy z nich, czyli „Wygraj darmowy pobyt w Trójmieście” skierowany był do osób, które jeszcze nie przyjechały do Trójmiasta. Zadaniem uczestników było przedstawienie w jak najbardziej kreatywny sposób swojego pomysłu na spędzenie czasu w Trójmieście — forma była dowolna, a nagrody warte zachodu, bowiem do wygrania były vouchery pobytowe do wykorzystania w najlepszych trójmiejskich hotelach.
Drugi konkurs „Zwiedzaj Trójmiasto i wygrywaj” adresowany był do osób, które właśnie spędzały czas w Trójmieście i miał na celu zachęcanie turystów do odwiedzania mniej oczywistych, ale wartych uwagi atrakcji turystycznych Gdańska, Gdyni i Sopotu. Nagrodami tutaj były vouchery do wykorzystania w trójmiejskich atrakcjach turystycznych, takich jak muzea, restauracje czy rejsy statkiem.
W wyniku obydwu akcji konkursowych powstało całe mnóstwo niezwykle kreatywnego kontentu promującego Trójmiasto.
Skontaktuj się z nami