Key Visual
Dla dewelopera Dekpol opracowaliśmy kilka Key Visuali. Między innymi dla inwestycji „Na fali”, którą zainteresowanie wśród potencjalnych klientów gwałtownie spadło. Przeprowadziliśmy badanie rynku i okazało się, że przedstawiana przez dewelopera oferta na 2 pokoje była zbyt wysoka w stosunku do konkurencji w bezpośrednim sąsiedztwie, natomiast mieszkania trzypokojowe w tym momencie były dostępne tylko u naszego klienta (wyprzedane na pozostałych inwestycjach). Aby być konkurencyjnym należało stworzyć promocję cenową na mieszkania dwupokojowe, natomiast można było sobie pozwolić na podwyższenie cen za m2 w mieszkaniach trzypokojowych. Przygotowaliśmy Key Visual ze specjalnym komunikatem, uwzględniającym założenia. I to był strzał w dziesiątkę — dynamika sprzedaży podniosła się, a cel krótkoterminowy został zrealizowany — ostatecznie z zyskiem wyższym niż zakładany, wskutek podwyżki cen dużych mieszkań.
Skontaktuj się z nami