Google Ads i kampania bannerowa | 馃AVOCADO
17730
projekty-template-default,single,single-projekty,postid-17730,,qode-theme-ver-- 0.0.1b,qode-theme-r1 theme

Google Ads i kampania bannerowa

Kampania promuj膮ca Gda艅sk, Gdyni臋 i Sopot przeprowadzona zosta艂a w trzech formach:

  1. Linki sponsorowane –聽reklamy pojawiaj膮ce si臋 w wynikach wyszukiwania Google na podstawowe frazy zwi膮zane z poszukiwaniem destynacji turystycznej na wakacje i miejsca na urlop,
  2. Banery w sieci reklamowej聽– reklamy bannerowe na stronach najbardziej powi膮zanych z turystyk膮 i rekreacj膮 w celu jak najwi臋kszej skuteczno艣ci dzia艂a艅. Bannery prowadzi艂y wprost na stworzone w tym celu landing page.
  3. Dzia艂ania remarketingowe – przypominaj膮ce zainteresowanym ju偶 wcze艣niej reklamami o ofercie turystycznej.