Google Ads (SEM)
Sprawdź, czy Twoja strona może wyświetlać się wyżej w Google.
Skorzystaj z 18 lat doświadczenia 🥑 i powierz kampanię linków sponsorowanych ekspertom.
Google Ads (wcześniej: Adwords) to bardzo sprawny system reklamowy, który wyświetla reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google. Daje on możliwość tworzenia zaawansowanych kampanii reklamowych. Najważniejszą cechą tej reklamy jest metoda CPC (Cost Per Click), która ze wszystkich form reklamy internetowej jest obecnie najbardziej atrakcyjna — oczywiście przy właściwym ustawieniu kampanii, celnym doborze fraz i poprawnym zredagowaniu tekstów reklamowych oraz dopasowaniu stron docelowych do fraz i reklam a następnie odpowiedniej, regularnej optymalizacji kampanii.
Ww. działania sprawią, że reklama w Google będzie tania i skuteczna, a prowadzenie Google Ads w aspekcie inwestycji, zwróci się kilkukrotnie w postaci dobrych rezultatów kampanii.
Istnieje kilka typów kampanii Google Ads. Określają one, gdzie wyświetlane są nasze reklamy. Najpopularniejszym miejscem jest Sieć Wyszukiwania (Search), która umożliwia wyświetlanie reklam tuż obok wyników wyszukiwania konkretnych haseł, powiązanych z naszymi słowami kluczami.
Dodatkowymi formami reklamy, jaką umożliwia Google jest Sieć Reklamowa (Google Display Network; GDN) oraz Google Zakupy (Google Merchant / Google Shopping).
Ta pierwsza — czyli Google Display — została stworzona, aby pomagać reklamodawcom w znalezieniu właściwych odbiorców; dzięki niej możemy wyświetlać reklamy w postaci obrazów w wielu miejscach jednocześnie.
Google Merchant Center (Zakupy) pozwala przedstawić produkt w formie wizualnej z opisem i ceną, który bezpośrednio prowadzi do możliwości zakupu produktu.
Gdy wiemy już w jakich miejscach chcemy, aby nasze reklamy były widoczne, należy wybrać odpowiedni jej format. Poniżej lista dostępnych formatów reklam Google Ads:
- tekstowe (linki sponsorowane) – składają się jedynie z tekstu – nagłówka i linii opisu
- elastyczne – pasują do każdej przestrzeni reklamowej dzięki temu, że automatycznie dostosowują swój rozmiar, wygląd i format do miejsca, w którym mają być prezentowane
- graficzne (GDN / bannerowe) – wizualna prezentacja produktów lub usług za pomocą banneru statycznego, animowanego lub interaktywnego
- reklamy aplikacji – pozwalają na zwiększenie liczby pobrań aplikacji i interakcji z nią
- wideo – reklamy wideo wyświetlane samodzielnie lub w strumieniowej transmisji wideo
- reklamy produktowe (merchant) – prezentują produkty pokazując ich zdjęcie, tytuł, cenę oraz inne informacje. Wyświetlane są użytkownikom, którzy poszukują produktu z Twojej oferty lub podobnego
- reklamy produktowe z funkcją prezentacji – składają się z obrazu i tekstu, a po kliknięciu rozwijają się, wyświetlając kilka produktów powiązanych, a także informacje o sklepie
- reklamy typu „tylko połączenie” – takie reklamy mają na celu zwiększenie liczby telefonów do Twojej firmy. Użytkownicy mogą zadzwonić do Ciebie dzięki jednemu kliknięciu w reklamę.
Niezwykle ważnym jest, kto i jak prowadzi kampanię Google Ads. Jest to bardzo obszerny dział wiedzy, wymagający połączenia kompetencji analitycznych, redakcyjnych i psychologii biznesu.
Konfigurowanie, optymalizacja i raportowanie kampanii Google Ads powinno być powierzane osobom, które zajmują się tym co najmniej kilka lat i jest to główny obszar ich specjalizacji, ponieważ ta gałąź marketingu rozwija się tak prężnie i jest tak wieloelementowa, że trzeba poświęcać jej wiele czasu i stale się szkolić.
Dobry ekspert Google Ads spowoduje, że kampania linków sponsorowanych będzie nie tylko zwiększy ilość wejść na stronę internetową, ale także będzie doskonałym narzędziem, pozwalającym na analizę zachowań grupy docelowej w internecie. Jest to zatem dobra forma dla kampanii pilotażowych, również z powodu dużej elastyczności budżetowej i geolokalizacyjnej.
Avocado uzyskało status Google Partner, dzięki czemu działa jako zweryfikowana marka, posiadająca certyfikat z zakresu usług kampanii linków sponsorowanych Google Ads.
Kampanie Google Ads w szczegółach – dlaczego warto?
Jeśli chcesz szybkich efektów wdrożonych działań marketingowych, kampanie reklamowe AdWords (obecnie Google Ads) to Twoja najlepsza opcja. W ten sposób masz szansę w krótkim czasie dotrzeć do tysięcy potencjalnych klientów Twojej marki w wybranym przez Ciebie mieście (np. Gdańsk) lub na terenie kraju, a nawet poza jego granicami. Dzięki kampanii możesz zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług i wpłynąć na rozpoznawalność swojej firmy w gronie odbiorców. Prowadzenie kampanii AdWords (obecnie Google Ads) wymaga dużego doświadczenia oraz nieustannie aktualizowanej wiedzy. Specjaliści z agencji AVOCADO pomogą Ci w wyborze odpowiedniej przestrzeni reklamowej dla Twojego biznesu. Mimo że obszarem naszych działań jest Trójmiasto, oferujemy współpracę także firmom z siedzibą w innych regionach Polski. Optymalizacja kampanii AdWords (Google Ads) polega na analizie wyników prowadzonych działań (oraz ich modyfikacji), których celem jest zwiększenie skuteczności marketingu internetowego. Oferujemy profesjonalną pomoc w doborze fraz kluczowych, ustawień geolokalizacji oraz spójności przekazu. Dostosowane do potrzeb Twojej firmy kampanie reklamowe AdWords (Google Ads) stanowią klucz do sukcesu w zakresie skutecznej reklamy.
Kampanie reklamowe Adwords (Google Ads) – większa liczba wizyt na Twojej stronie
Dzięki umiejętnie prowadzonym kampaniom Google Ads możesz nie tylko zwiększyć sprzedaż, ale też wpłynąć na świadomość marki wśród jej potencjalnych odbiorców lub generować leady. Agencja AVOCADO oferuje kompleksową pomoc w zakresie tworzenia logicznej struktury kampanii, od określenia jej celów oraz grupy docelowej po spójne i interesujące teksty reklam. Kampanie Google Ads posiadają dostosowany do potrzeb Twojej firmy zasięg. Oznacza to, że jeśli chcesz znaleźć nowych Klientów w mieście Gdynia, możemy Ci w tym pomóc poprzez odpowiedni dobór fraz oraz właściwe zarządzanie ustawieniami kampanii. Zaufaj naszej agencji i powierz nam prowadzenie kampanii AdWords (Google Ads). Zapraszamy do kontaktu.
Skontaktuj się z nami