AVOCADO Grupa Reklamowa 🥑 Skuteczna Agencja Marketingowa 360º ▶️ | Cennik usług marketingowych, graficznych, programistycznych
15657
page-template,page-template-offer__price-chart,page-template-offer__price-chart-php,page,page-id-15657,page-child,parent-pageid-15536,,qode-theme-ver-- 0.0.1b,qode-theme-r1 theme

Poniżej zamieszczamy ramowy cennik przykładowych działań.

Nasze relacje z Klientami były, są i zawsze będą transparentne, a ceny przystępne, w porównaniu do innych profesjonalnych agencji reklamowych. Jest tak, ponieważ zależy nam na długofalowej współpracy.
Dzięki dobrej, stałej kooperacji nasi Klienci uzyskują oczekiwane efekty w postaci oczekiwanych wyników sprzedażowych i dobremu wizerunkowi marki.

IDENTYFIKACJA MARKI

projekt koszt opis
Naming (nazwa np. marki, firmy, produktu, inwestycji; nazewnictwo)  1950zł  od 3 nazw; do 3 tur
Logo & BrandBook S & Paczka formatów XS  3950zł  2 – 5 projektów w turze;
do 3 tur
Lifting logo z BrandBookiem XS  1950zł 
Key visual przy gotowym haśle reklamowym  2850zł  dod. koszt ew. fotografii od 75/szt.

STRATEGIE

usługa koszt opis
Graficzna strategia komunikacji „one page” 3960zł  2 str. A3 w ujęciu graficznym
Strategia komunikacji w wybranym kanale 3850zł  np. w mediach społecznościowych
Strategia marketingowa w ujęciu warsztatowym 5800zł  4 spotkania do 2,5h + przygotowanie dokumentu
Strategia komunikacji- inwestycji, firmy, marki 9000zł  wersja basic

POLIGRAFIA

format koszt copy / 1000zzs opis
Projekt ulotki A5 | DL 1200zł  350zł  dod. koszt ew. fotografii stockowej od 75 zł/szt.
Projekt folderu 4 strony (A4 lub podobny format) 2500zł  350zł  dod. koszt ew. fotografii stockowej od 75 zł/szt.
Projekt folderu 12 stron (A4 lub podobny format) 6250zł  350zł  dod. koszt ew. fotografii stockowej od 75 zł/szt.
Projekt folderu 20 stron (A4 lub podobny format) 9400zł  350zł  dod. koszt ew. fotografii stockowej od 75 zł/szt.
Projekt wizytówki 460zł  dla 1 os. lub firmowa  dla kolejnych osób — 165 zł / os.
DTP (przygotowanie pliku do druku) + 165 zł
Projekt teczki firmowej (pierwsza strona (front)) 950zł  —  na gotowym wykrojniku
395 zł każda dodatkowa strona
DTP (przygotowanie pliku do druku) + 330 zł
Projekt reklamy prasowej 750zł  —  dod. koszt ew. fotografii od 75/szt.
przy gotowym key visual

BANNERY I MAILINGI

format koszt opis
Baner internetowy statyczny 475zł  koszt zdjęć stockowych od 75/szt.
przy gotowym KV (lub +50%)
Przeformatowanie baneru internetowego stat. 275zł  koszt zdjęć stockowych od 75/szt.
przy gotowym KV (lub +50%)
Baner internetowy animowany (HTML5 / GIF) 875zł 
Projekt mailingu (HTML) 975zł  dod. koszt ew. fotografii od 75/szt.
Copywriting do mailingu sprzedażowego 400zł 

OUTDOOR

format koszt opis
Projekt billboardu (outdoor) 1200zł  dod. koszt ew. fotografii od 75/szt.
przy gotowym KV (lub +50%),
przygotowanie pliku produkcyjnego 165 zł
Projekt grafiki na ogrodzenie (pow. 20m² / 40 mb) 100zł/mb  koszt zdjęć stockowych od 50/szt.
przy gotowym key visual (lub +50%)

STRONA INTERNETOWA

usługa koszt opis
Audyt strony internetowej i rekomendacje 1925zł 
Landing Page – grafika i programowanie 7050zł  cena dot. prostej strony formatu onepage (np. landing page);
cena dot. grafiki i programowania bez copy czy koordynacji
Copywriting na stronę www 350zł za 1000 zzs

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

● Facebook

format koszt opis
Projekt zdjęcia w tle na stronę Facebook 350zł  tylko zdjęcie w tle — 1 szt. 812×320
+ ew. koszt zdjęć stockowych od 75/szt.
przy gotowym key visual
Projekt ramki do SoMe / „znaku wodnego” 650zł  na podstawie BrandBooka (księgi znaku)
i przy gotowym key visual
Pojedynczy post na FB (copy + grafika) 390zł  przy ustalonym KV
Stała obsługa Facebook
2 posty miesięcznie
750zł  copy na podstawie strategii (bez researchu) + grafika; wg ustalonego harmonogramu
przy gotowym KV (lub +50%)

● Instagram

format koszt opis
1 post na Instagram (nierozwijany) — grafika, tekst 290zł  przy gotowym KV i logo z BB (lub +50%)
1 post na Instagram (rozwijany) — grafika, tekst 475zł  przy gotowym KV i logo z BB (lub +50%)
3 posty w siatce łączonej IG — grafiki, 1 post rozwijany, teksty 950zł  publikacje jednorazowe lub po 3 (projektowane naraz; przy gotowym KV i logo z BB)
Pakiet 6 + 6: 6 postów IG + 6 postów FB 1980zł  6 postów IG w siatce + 6 postów FB (na podstawie grafik z Instagrama) / msc

● Linked In

usługa koszt opis
1 post na Linked In — tekst + prosta grafika 475zł  grafika + copy eksperckie na podst. researchu +; jeśli na podstawie got. mat. –50%
Publikacja posta na Linked In 475zł  grafika + copy eksperckie na podst. researchu +; jeśli na podstawie got. mat. –50%
Publikacja 8 postów na Linked In

2995zł 

grafika + copy eksperckie na podst. researchu +; jeśli na podstawie got. mat. –50%
Artykuł na potrzeby Linked In 550zł/1000zzs  research, przygotowanie treści

● Google

usługa koszt opis
Wizytówka Google założenie 750zł 
Obsługa wizytówki Google: 3 x copy + grafika 850zł  3 wpisy na podstawie postów z mediów społecznościowych + odpowiedzi na opinie i Q&A
Obsługa i optymalizacja kampanii Ads (Adwords) / m-c Google Ads (SEM) 990zł  przy budżecie do 2000 zł (wcześniej: Google Adwords)

MARKETING DEWELOPERSKI

projekt koszt opis
Logo inwestycji deweloperskiej z BrandBookiem XS i paczką formatów XS 3450zł 

wersja uproszczona — od 2 propozycji logo w maksymalnie 3 turach

Szablon Kart Lokali (bez przeróbek rzutu) 970zł  190zł za każdą następną kartę
Opracowanie graficzne PZT z legendą 1320zł  w cenie 2 poprawki / zmiany
Aksonometrie mieszkań  2200zł  tzw. rzuty 3D

INNE

format koszt  
1 roboczogodzina grafika / marketera 165zł/h  każde rozpoczęte 0,5 h — 82,50
1 roboczogodzina — Doradztwo strategiczne 330zł/h  2 osoby po stronie Avocado

Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%; ceny oparte są na założeniu, że istnieje obustronnie uzgodniona strategia oraz — zwłaszcza w przypadku działań wielokanałowych — że w pierwszej kolejności jest przygotowywany Key Visual kampanii lub marki.
Kosztorys powstał na bazie umowy na minimum 3 miesiące.
Powyższy cennik ma charakter orientacyjny, szczegółowa wycena przygotowywana jest po dokładnym określeniu zakresu prac oraz terminu realizacji.
Przy dużych kampaniach ceny podlegają negocjacji.