Grupa PHN
OBSZARY WSPÓŁPRACY:
Yacht Park: Logo i Branding
Yacht Park: strona internetowa i LP
Yacht Park: materiały na Festiwal Filmowy w Gdyni
YACHT PARK: WIELKI FORMAT
Yacht Park to inwestycja unikatowa na polską skalę - zlokalizowana jest w nowym centrum Gdyni, w pierwszym pasie brzegowym. Mieszkańcy apartamentów, oprócz cudownego widoku na morze, będą mieli własne miejsce przy kei do cumowania żaglówki lub jachtu. Chcieliśmy podkreślić to istotne USP w znaku graficznym, stąd też zaproponowaliśmy nazwę Yacht Park. Ponadto nazwa jest anglojęzyczna, a dzięki temu zrozumiała dla obcokrajowców, będących również grupą docelową inwestycji. Znak graficzny jachtu dopełnia nazwę, a użyty złoty kolor wskazuje, iż jest to inwestycja premium. Brandbook z kolei porządkuje znak graficzny.więcej
Projekt strony internetowej został podzielony na dwa etapy - w pierwszym zaprojektowaliśmy i zaprogramowaliśmy Landing Page wraz z formularzem kontaktowym, który krótko prezentował inwestycję i służył zbieraniu leadów. W drugim etapie powstał rozbudowany serwis internetowy wraz z wyszukiwarką mieszkań, w trzech wersjach językowych. Powstała strona internetowa dopasowuje się do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, jest funkcjonalna i intuicyjna, google friendly i wyczerpująco prezentuje inwestycję. Projekt graficzny jest nowoczesny i minimalistyczny, bazuje na reprezentatywnych zdjęciach i wizualizacjach, oddając ekskluzywny charakter Yacht Parku.więcej
Inwestycja Yacht Park w Gdyni była jednym ze sponsorów 40. Festiwalu Filmowego w Gdyni. Tytuł ten wiązał się z przygotowaniem następujących materiałów reklamowych: reklamy w formacie A4 do katalogu Festiwalu, baneru na stronę internetową Festiwalu, spotu na ekrany LED i plazmy, spoty do bloków reklamowym poprzedzającym projekcję filmów biorących udział w Festiwalu, upominki dla gości Festiwalu w formie szklanych pendrivów. Wykonaliśmy dla Klienta powyższe prace (bez spotu reklamowego) opierając się na wizualizacjach inwestycji i identyfikacji wizualnej, którą wcześniej stworzyliśmy. Inwestycja Yacht Park miała swoją premierę właśnie na 40. Festiwalu Filmowym w Gdyni.więcej
Inwestycja Yacht Park zaplanowana jest w unikatowej lokalizacji - na terenie Molo Rybackiego, blisko ścisłego centrum Gdyni – z widokiem na Skwer Kościuszki. Przed rozpoczęciem budowy ta postindustrialna część Śródmieścia ze względu na swoją uprzednią funkcję portową, stanowiła niesamowity kontrast do wizualizacji nowopowstającej inwestycji. Klient zwrócił się do nas z prośbą o wykonanie wielkoformatowego projektu, którego lokalizacja miała wskazywać miejsce powstania przyszłej inwestycji. Projekt został wydrukowany na siatce mesh i powieszony na starym, budynku portowym, na terenie przyszłego Molo Rybackiego.więcej
Grupa PHN to przedsiębiorstwo z branży nieruchomości, które powstało w wyniku konsolidacji spółek należących do Skarbu Państwa. Z Polskim Holdingiem Nieruchomości współpracowaliśmy przy launchingu inwestycji Yacht Park, tworząc dla osiedla nazwę, brandbook i wprowadzając ją rynek. Zadanie nie było proste – inwestycja wyróżnia się niespotykaną lokalizacją, jak i najwyższym standardem wykonania.
Skontaktuj się z nami