Bazując na przeciwstawnych cechach obu materiałów (drewno i aluminium), podczas tworzenia koncepcji graficznej, nadaliśmy obu stronom okna wymiar osobowy: Połączyliśmy smukłą kobietę i mocnego mężczyznę.
Każdy z nich niesie za sobą inne wartości, ale tylko ich połączenie daje gwarancję pełni.
Postaci obejmują się i przytulają, obrazując frazeologizm, użyty jako hasło przewodnie: Przeciwieństwa się przyciągają. Dzięki temu uzyskaliśmy kilka dodatkowych korzystnych przekazów:
- ilustrację ludzkiej bliskości, jaka charakteryzuje wyobrażenie idealnego domu
- podtekst sensualny, intymny, pobudzający wyobraźnię i tworzący pożądane skojarzenie
- skojarzenie przylegania jako metaforę szczelności
Dodatkowo duża ilość światła (w rozumieniu: przestrzeni) po lewej i prawej stronie pary, nawiązuje do dużej powierzchni szyby, osadzonej w wąskim profilu.więcej Pisanie spotów radiowych to zawsze wielkie wyzwanie. Dobry spot powinien przyciągnąć uwagę słuchacza, być odpowiedniej długości i co najważniejsze w zrozumiały sposób informować o swoim przekazie. Naszym zadaniem jest pisanie scenariusza, realizację pozostawiamy podwykonawcom, czuwając nad efektem końcowym. Dzięki temu mamy wpływ na wykorzystaną muzykę, tempo odgrywania scenariusza przez lektorów i ich dobór. Dla firmy Bertrand napisaliśmy jeden scenariusz radiowy, który został wyemitowany w Radiu Gdańsk w listopadzie 2019 r. więcej Kampania linków sponsorowanych Google Ads (dawniej Adwords) to wysoce skuteczna, dokładnie mierzalna i niewątpliwie najtańsza forma promocji. W ramach współpracy z firmą Bertrand prowadzimy działania uwzględniające założone cele marketingowe, target, wybrane słowa kluczowe, zasięg geograficzny oraz inne (w zależności od czynników zmiennych). W wyniku ciągłej optymalizacji kampanii i wdrażania najnowszych narzędzi, jakie oferuje Google Ads, osiągamy wysoką realizację celów, a co za tym idzie – zostawionych poprzez formularz kontaktowy leadów.więcej Do współpracy z firmą Bertrand podchodzimy holistycznie, dzięki czemu zaplanowane działania płynnie się przenikają i uzupełniają. Wychodzimy od sprawy najważniejszej – czyli od ustalenia celów działań i określenia grupy docelowej. Następnie budujemy konceptualne komunikaty oraz wskazujemy najskuteczniejsze narzędzia dystrybucji reklamy. Taki dokument systematyzuje proces naszej współpracy i ułatwia działania w przyszłości.więcej Prowadzenie działań w social mediach to nieodłączny element spójnej strategii komunikacyjnej firmy Bertrand. Fanpage to najlepsze źródło informacji o grupie docelowej, to również platforma komunikacyjna między deweloperem, a klientem. W ramach działań zajmujemy się nie tylko prowadzeniem profili zgodnie z założoną strategią, ale też interakcją z użytkownikiem, dbając o wizerunek firmy i produktu. Prowadzimy również płatne kampanie reklamowe, wykorzystując najbardziej skuteczne formy dostępne na Facebooku, Instagramie i Linkedinie.więcej Na potrzeby nowej kampanii reklamowej promującej nowy produkt tworzymy dedykowane landing page, mające na celu pozyskanie leadów. Tworząc je, zwracamy uwagę na estetykę i spójność przekazywanej treści.więcej Zgodnie ze strategią marketingową umieściliśmy także reklamę w popularnej prasie branżowej z ogólnopolskim zasięgiem. Poza logotypem firmy Bertrand, reklama składała się z hasła, nazwy i opisu produktu, wizualizacji oraz adresu strony internetowej.więcej Kampania promująca firmę Bertrand obejmowała również nośniki reklamowe zewnętrzne: billboardy w okolicy siedziby firmy oraz w całym Trójmieście i Warszawie. Naszym zadaniem było stworzenie projektów na wybrane lokalizacje, zgodne ze stworzonym przez nas key visualem oraz strategią marketingową.więcej Na podstawie istniejącego już folderu, przygotowaliśmy odświeżoną wersję katalogu okien. Dodatkowo stworzyliśmy wielojęzyczny folder produktowy, spójny wizerunkowo z poprzednim. Graficy pracowali nad jakością i wyjątkowością każdej strony, copywriterzy tworzyli tekst, który zaciekawi grupę docelową.więcej E-mail marketing umożliwia precyzyjne dotarcie z ofertą dewelopera do potencjalnego klienta. Specjalnie dobrane bazy odbiorców (targetowane behawioralnie) lub w przypadku działań zasięgowych – portale informacyjne – odznaczają się wysoką konwersją. Dlatego między innymi jest to forma reklamy najczęściej i najchętniej wybierana przez deweloperów. O jej skuteczności decyduje przede wszystkim dobór komunikatu do grupy docelowej, a także wybór odpowiedniej bazy klientów, do której kierujemy dany komunikat. O tych i innych istotnych czynnikach zawsze pamiętamy tworząc mailingi dla naszych Klientów.więcej
Firma Bertrand istnieje na rynku polskim i zagranicznym od 1969 roku. W swojej ofercie posiada okna i drzwi, ale także rolety, żaluzje, systemy tarasowe, fasady i bramy garażowe. Od 2019 roku Avocado Grupa Reklamowa wspiera działania marketingowo-sprzedażowe firmy. Do naszych zadań należy m.in. promocja marki i produktu poprzez tworzenie kompleksowych strategii marketingowej i strategii komunikacji, opracowywanie i wdrażanie całościowej identyfikacji wizualnej nowego produktu: okien Infinity Alu, opracowywanie, realizacja i optymalizacja wielokanałowych kampanii reklamowych oraz analiza efektów. W ramach wsparcia sprzedaży w Polsce i za granicą przygotowaliśmy drukowane materiały reklamowe, a także opracowaliśmy teksty na stronę internetową.
Firma Bertrand wciąż prężnie się rozwija, zdobywa liczne nagrody, uczestniczy w targach w Polsce i za granicą. Jako producent świadomy tempa zmian na rynku stolarki otworowej, regularnie wprowadza nowe rozwiązania i produkty.
Skontaktuj się z nami