Allcon
OBSZARY WSPÓŁPRACY:
NEXO naming, logotyp i brandbook
NEXO Key Visual
Zielona Aleja naming, logotyp i brandbook
Zielona Aleja Key Visual
Inwestycja zlokalizowana jest na puckim klifie. Przy tworzeniu brandingu znaleźliśmy analogię do miasteczka rybackiego Nexo na wyspie Bornholm. Zarówno Puck, jak i Nexo, to urocze, niewielkie, kurorty nadmorskie. Ponadto nazwa była dobrą podstawą do budowania komunikatów i linii graficznych opierających się na skandynawskim lifestylu „hygge” oraz na wysmakowanym
designie. Przygotowany brandbook porządkuje znak graficzny.więcej
Nazwa inwestycji wywodzi się od uroczego miasteczka na wyspie Bornholm. Wykorzystaliśmy tą surową, minimalistyczną i skandynawską estetykę w zaprojektowaniu Key Visualu dla Nexo. Z
kolei komunikaty nawiązywały treścią do lifestylu „hygge” i podkreślały USP inwestycji.więcej
Projekt zabudowy osiedla był dla nas dobrym tropem do opracowania nazwy dla inwestycji — Zielona Aleja. Wzdłuż budynków biegnie zadrzewiona ulica, przypominająca właśnie aleję.
Przymiotnik „zielony” nawiązuje z kolei do ładnie zaaranżowanej zieleni na osiedlu. Nowoczesny znak graficzny, z charakterystyczną literą „a” w kształcie liścia, dopełnia logotyp inwestycji, a przygotowany brandbook porządkuje zasady stosowania znaku graficznego.więcej
Podczas opracowywania Key Visualu osiedla Zielona Aleja, skupiliśmy się na walorach inwestycji. Otoczenie zieleni, sprzyjające uprawianiu sportów, kameralna zabudowa i wysoki standard wykonania budynków wykorzystaliśmy w serii komunikatów.
Projekty graficzne charakteryzował natomiast wspólny element liścia, w którym umieściliśmy wizualizację inwestycji lub zdjęcie.więcej
Allcon sp. z o.o. to wiodący deweloper na rynku trójmiejskim. Od 1990 r. z powodzeniem buduje nie tylko inwestycje mieszkaniowe, ale też i biurowe oraz zajmuje się generalnym wykonawstwem.
Firma cieszy się bardzo dobrą opinią na rynku, oferując różnorodną zabudowę o podwyższonym standardzie. Dla klienta Allcon opracowaliśmy branding dwóch inwestycji – Nexo oraz Zielona
Aleja. Oprócz propozycji nazw, przygotowaliśmy brandbooki i Key Visuale. W pracy nad tymi projektami uwzględniliśmy najmocniejsze USP inwestycji, tak by opracowane materiały oddawały
charakter osiedli.