Hanza Grupa Inwestycyjna
OBSZARY WSPÓŁPRACY:
Ciekawą akcją ambientową, przeprowadzoną dla dewelopera Hanza ponad 10 lat temu, była akcja rowerowa. Na terenie Gdańska wystawiliśmy kolorowe, obrandowane rowery z logotypem osiedla Cztery Pory Roku. Chcieliśmy nawiązać tym do ścieżek rowerowych, które miały powstać na terenie osiedla i wokół niego. Reakcje przechodniów były bardzo entuzjastyczne :-)
Zabawiliśmy się także w reklamę na autobusach, dedykowaną kierowcom pojazdów. Umieszczony komunikat promował darmowe miejsca parkingowe przy zakupie mieszkania na osiedlu 3 Kolory.
Akcja zakończyła się sukcesem sprzedażowym. Ponadto co roku przygotowywaliśmy projekt oraz wydruk kalendarza ściennego – tak, by estetyka kalendarza cieszyła oko przez cały rok.więcej
W kampaniach marki Hanzy stawialiśmy na marketing internetowy, którego konwersję łatwo mierzyliśmy przy pomocy Google Analytics, używając specjalnie opracowanego przez nas linkowania. Projekty mailingów lub banerów były spójne z wizerunkiem inwestycji, a perswazyjna treść i button CALL TO ACTION zachęcał do kliknięcia w reklamę.więcej
Spójny, zrozumiały i atrakcyjny dla grupy docelowej wizerunek inwestycji to baza do dalszych działań marketingowych. Zarówno nazwa, jak i logotyp osiedla, muszą być przemyślane, ponieważ wywołują pierwszą reakcję klienta, często decydując o jego nastawieniu do produktu. Dla marki Hanza zaprojektowaliśmy dwa logotypy, dla inwestycji 3 Kolory i Jasień Panorama.
Podczas projektowania znaku uwzględniliśmy grupę docelową oraz cenę za m2.więcej
Dla dewelopera Hanza przygotowaliśmy strategie komunikacyjno-marketingowe dla osiedli 3 Kolory i Cztery Pory Roku. Rzetelnie opracowane dokumenty stanowiły podstawę do dalszej komunikacji z klientem.
Przygotowane strategie określały cele działań, grupę docelową, konceptualne komunikaty oraz najskuteczniejsze narzędzia dystrybucji reklamy. Taki dokument usystematyzował proces komunikacji marki z klientem i ułatwił przyszłe działania marketingowo-sprzedażowe.więcej
Dla klienta Hanza przygotowaliśmy szereg materiałów drukowanych. Zajęliśmy się nie tylko przygotowaniem projektów graficznych – zgodnych z wizerunkiem i strategią inwestycji, ale też zadbaliśmy o ich prawidłowy wydruk. Materiały poligraficzne wyróżniały się spośród konkurencji i spełniały cele sprzedażowe. Zaprojektowaliśmy m. in. foldery, ulotki, inserty czy teczki.
Najciekawszym projektem był folder dla „Młodej Oliwy“ z cięciem laserowym w kształcie liścia (znaku inwestycji) na okładce. Folder miał niestandardowy, elegancki format – 30x30 cm. W środku znajdowało się 12 punktów (analogicznie do 12 apartamentów na osiedlu), które przedstawiały walory inwestycji.więcej
Grupa Inwestycyjna Hanza buduje na rynku pomorskim od 2001 roku i od tego czasu oddała do użytku 10 projektów deweloperskich. Markę Hanza wspieraliśmy niemalże od początku jej działalności, tworząc strategie komunikacyjno-marketingowe dla takich osiedli jak: Cztery Pory Roku, 3 Kolory czy Młoda Oliwa. Zakres naszej współpracy był znacznie szerszy – powierzono nam zaprojektowanie graficznych materiałów promocyjnych oraz ich wydruk, audyt strony internetowej, projekty bannerów internetowych etc. Cenimy sobie tę wieloletnią współpracę.
Skontaktuj się z nami