AVOCADO Grupa Reklamowa 🥑 Skuteczna Agencja Marketingowa 360º ▶️ | mLocum S.A.
16847
klienci-template-default,single,single-klienci,postid-16847,,qode-theme-ver-- 0.0.1b,qode-theme-r1 theme

mLocum S.A.

OBSZARY WSPÓŁPRACY:

Avocado wspierało organizacje dni otwartych na inwestycji Baltic Park w Stegnie. Wszystkie gadżety reklamowe, jak balony, wiatraczki czy torby musiały być ologowane zgodnie z brand bookiem marki. Ponadto uczestniczyliśmy w samych wydarzeniu, zapewniając animatorów organizujących czas dzieciom rodziców zwiedzających inwestycję, a także osobę prowadzącą całe wydarzenie, a także hostessy i hostów roznoszących ulotki i zapraszających do udziału w dniach otwartych inwestycji Baltic Plaza.więcej
Inwestycja w Stegnie, Baltic Park miała również swoją niewielka kampanię w prasie, głównie lokalnej. Dla gazet i  czasopism obejmujących swoich zasięgiem pomorze przygotowywaliśmy, zgodnie z wytycznymi zawartymi w brand booku, reklamę prasową. Poza logotypem dewelopera reklama ta składała się z hasła, nazwy inwestycji wraz z adresem, wizualizacji oraz danych kontaktowych. Miejsce umieszczenia poszczególnych elementów reklamy było, ściśle określone w brand booku marki.więcej
mLocum prowadziło kampanie reklamową swoich inwestycji w rożnych źródłach przekazu m.in. w Internecie za pośrednictwem banerów o których projekt deweloper zwracał się do nas. Poza banerami przygotowywanymi dla inwestycji na pomorzu wykonaliśmy również kilka projektów dla inwestycji Apartamenty Kochanowskiego w Warszawie.więcej
E-mail marketing umożliwia precyzyjne dotarcie z ofertą dewelopera do potencjalnego klienta z ofertą. Specjalnie dobrane bazy odbiorców (targetowane behawioralnie) lub w przypadku działań zasięgowych – portale informacyjne – odznaczają się wysoką konwersją. Dlatego między innymi jest to forma reklamy najczęściej i najchętniej wybierana przez deweloperów. O jej skuteczności decyduje przede wszystkim dobór komunikatu do grupy docelowej, a także wybór odpowiedniej bazy której kierujemy dany komunikat. O tych i innych istotnych czynnikach zawsze pamiętamy tworząc mailingi dla naszych Klientów.więcej
Kampania inwestycjo Baltic Park w Stegnie obejmowała również nośniki reklamowe zewnętrzne, jak tablice i billboardy w Stegnie i okolicach. Naszym zadaniem było tworzenie projektów na wybrane przez dewelopera lokalizacje. Projekt musiał być spójny z obszernym brand bookiem marki, a także zatwierdzoną strategia marketingową inwestycji.więcej

mLocum S.A. to deweloper, który powstał w 2000 roku, jako jedna ze spółek Grupy mBanku, a od 2017 roku połączyła się z deweloperem Archicom. Wspieraliśmy mLocum w działaniach marketingowo-sprzedażowych w latach 2015 – 2016 w zakresie oferty, obejmującej inwestycje na Pomorzu i w Łodzi. Organizowaliśmy dni otwarte w Baltic Park w Stegnie, przygotowywaliśmy m.in.: projekty mailingów, folderów, banerów internetowych, billboardów, reklam prasowych. Wszelkie projekty wykonywane dla Klienta musiały być stworzone w zgodnie z bardzo obszernym brand bookiem.