AVOCADO Grupa Reklamowa 🥑 Skuteczna Agencja Marketingowa 360º ▶️ | Identyfikacja marki
16166
page-template,page-template-offer__your-brand-image,page-template-offer__your-brand-image-php,page,page-id-16166,page-child,parent-pageid-15661,,qode-theme-ver-- 0.0.1b,qode-theme-r1 theme

Własne torby papierowe z pięknym logo, wnętrza sklepów, gadżety reklamowe, foldery i spójna z tym wszystkim strona w internecie – taka firma z miejsca wzbudza zaufanie i wydaje się bardziej profesjonalna, niż inne.

Zaskakująco dużo polskich firm wciąż funkcjonuje bez identyfikacji wizualnej. W Trójmieście można znaleźć firmy bez loga i własnych materiałów reklamowych. Wiele z nich działa tak od lat. Taki system faktycznie mógł sprawdzać się kiedyś. Dziś rynek produktów i usług jest nasycony. Klienci mogą dokonać wyboru, nie wychodząc z domu, a usługę zamówić nie tylko na rynku lokalnym, ale też w innych miastach i państwach.

Dlaczego klienci wybierają jeden telefon spośród dziesiątków innych? Co decyduje o tym, że do kawiarni ustawia się kolejka? W dużej mierze chodzi właśnie o przyciągającą uwagę, spójną i skuteczną identyfikację wizualną marki.

Gdynia – tu o identyfikację marki dba Avocado

Jeśli chodzi o branding, to przypadkowe ruchy mogą tylko zaszkodzić. Najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie całego procesu doświadczonej agencji, która ma już na koncie skuteczne realizacje.

Dodatkowo można zaplanować wówczas visual merchandising – spójny wygląd sklepów czy stanowisk czy opakowań. Ta dziedzina wiedzy od jakiegoś czasu dynamicznie się rozwija. Wiemy coraz więcej o tym, jakie ułożenie towarów, ustawienie mebli, a nawet dźwięki i zapachy w sklepie zachęcają do zakupu. Warto wykorzystać tą wiedzę, bo z pewnością już robi to konkurencja.