AVOCADO Grupa Reklamowa 🥑Skuteczna Agencja Marketingowo-Reklamowa ▶️ | Cennik usług reklamowych
15657
page-template,page-template-offer,page-template-offer-php,page,page-id-15657,page-child,parent-pageid-15536,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge

Cennik usług reklamowych

Poniżej zamieszczamy ramowy cennik przykładowych działań. Nasze relacje z Klientami były, są i zawsze będą transparentne, a ceny przystępne, w porównaniu do innych profesjonalnych agencji reklamowych. Jest tak, ponieważ zależy nam na współpracy długofalowej, a nie jednorazowych zleceniach. Dzięki dobrej, stałej kooperacji nasi Klienci uzyskują najlepsze efekty w postaci oczekiwanych wyników sprzedażowych i utrwalanemu dobremu wizerunkowi marki.

Format Koszt projektu Koszt tekstów Uwagi
Ulotka A5 470 zł 100 zł +koszt zdjęć
od 40 zł/szt.
Folder A3 składany do A4 1000 zł 250 zł +koszt zdjęć
od 40 zł/szt.
Projekt folderu A4 8-16 stron 1800 – 3800 zł 400 – 600 zł +koszt zdjęć
od 40 zł/szt.
Reklama prasowa 450 zł 75 zł +koszt zdjęć
od 40 zł/szt.
Przeformatowanie reklamy prasowej 100 zł
Banner internetowy 270 zł gratis +koszt zdjęć
od 40 zł/szt.
Przeformatowanie banneru internetowego 25 – 70 zł +koszt zdjęć
od 40 zł/szt.
Projekt mailingu zewnętrznego 480 zł w cenie +koszt zdjęć
od 40 zł/szt.
Billboard 850 zł gratis +koszt zdjęć
od 40 zł/szt.
Przeformatowanie billboardu 280 zł
Projekt na bannery na
ogrodzenie (min. 10m2)
35 zł/m2 +koszt zdjęć
od 40 zł/szt.
Projekt torby papierowej (np. na targi) 480 zł +koszt zdjęć
od 40 zł/szt.
Key visual 2700 zł +koszt zdjęć
od 40 zł/szt.
Hasła reklamowe 300 zł
Scenariusz radiowy — copywriting 350 zł
Copywriting – treści do kampanii sms 280 zł
Obsługa i optymalizacja kampanii Ads (Adwords) / miesiąc 10 – 18%
Strategia komunikacji / reklamy / marketingowa — inwestycji / firmy / marki od
2000 zł
+koszt zdjęć
od 40 zł/szt.
Doradztwo marketingowe
wartość usługi jest odrębnie ustalana w umowie na stałą współpracę
200 zł/h Pierwsze 0,5h — 60 zł

Powyższe ceny są oparte na założeniu, że istnieje obustronnie uzgodniona strategia oraz — zwłaszcza w przypadku działań wielokanałowych — że w pierwszej kolejności jest przygotowywany Key Visual kampanii lub marki. Kosztorys powstał na bazie umowy na minimum 3 miesiące. Powyższy cennik ma charakter orientacyjny, szczegółowa wycena przygotowywana jest po dokładnym określeniu zakresu prac oraz terminu realizacji. Przy dużych kampaniach ceny podlegają negocjacji.